STAGE OKOLJE SPREMEMBE VSEBIN OPRAVITE NA PRODUKCIJSKEM OKOLJU!!
Primerjalnik izdelkov:
Primerjalnik izdelkov:

Merkurjeva kartica zaupanja

Merkurjeva kartica zaupanja je namenjena vsem našim zvestim kupcem, ki svoje nakupe redno opravljate v Merkurju. Z njo zbirate nakupe, kateri vam prinešejo bone za popust imetnike kartice pa lahko naše izbrane izdelke kupujete po posebnih akcijskih cenah.

Merkurjeva kartica ugodnosti uporabnikom omogoča:

  • Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Zabeležimo gotovinske nakupe in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami.
  • Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust.
  • Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.
  • Nakupi se na kartici seštevajo samodejno.
  • V okviru akcije "Pokaži in prihrani" pa imate na voljo izbrane izdelke po izjemno ugodni ceni, ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja.

Kako lahko pridobite Merkurjevo kartico zaupanja?

Merkurjevo kartico zaupanja lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let, razen podjetnik, kot ga definira ZGD-1. Samostojnim podjetnikom se Merkurjeva kartica zaupanja torej ne izdaja.

Postopek pridobitve kartice je enostaven. Pristopni obrazec je v priloženem pdf dokumentu, na voljo pa je tudi na informacijskih pultih v vseh Merkurjevih trgovskih centrih.

Izpolnite priloženi dokument in ga predajte osebi na glavnem informacijskem pultu, ki bo vaše podatke vnesla v sistem. Sledil bo izpis in podpis Pristopne izjave.
Po podpisu prejmete komplet kartic (eno osnovno in tri pomanjšane kartice). Kartica se takrat tudi aktivira in je pripravljena za uporabo.

Pridobitev in uporaba kartice ni možna v franšiznih prodajalnah.

Do kartice v 3 korakih

Trgovski center

1. Obiščite najbližji trgovski center.

Izpolni obrazec

2. Na info pultu izpolnite obrazec.

Kartica zaupanja

3. Dobite kartico.


Seštevanje nakupov

Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Zabeležimo gotovinske nakupe in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami.

Večji nakup šteje več!

Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust po spodnji lestvici.

Lestvica
Seštevek vrednosti nakupov Bon v vrednosti
do 400,00 € prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta
od 400,00 € do 1.250,99 € 8-25 € (2 %)
od 1.251,00 € do 2.500,99 € 37-75 € (3 %)
od 2.501,00 € do 3.750,99 € 100-150 € (4 %)
nad 3.751,00 € najmanj 187 € (5 %)

Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

Oblikovali smo štiri obračunska obdobja, ko preverimo zneske nakupov in pošljemo bom v ustrezni protivrednosti.

Obračunska obdobja so:

  • I. od 1. januarja do 31. marca,
  • II. od 1. aprila do 30. junija,
  • III. od 1. julija do 30. septembra,
  • IV. od 1. oktobra do 31. decembra.

Najmanjša vrednost, na podlagi katere vam izdamo bon za popust, je 400 €. Nakupe, manjše od 400 €, prenesemo v naslednje četrtletje, največ za obdobje enega leta. Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.

Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:

  • tobačnih izdelkov,
  • storitev,
  • z vgradnjo,
  • po ponudbi,
  • kartic za mobilne telefone in
  • darilnih kartic.

 

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur.

Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje. Bon je možno unovčiti do datuma navedenega na bonu. Po tem datumu unovčenje ni možno.

V primeru višje sile ali tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega oz. telekomunikacijskega sistema, Merkur imetnikom za čas sistemskih motenj žal ne more zagotoviti koriščenja ugodnosti iz naslova MKZ kartice.


Pogosta vprašanja in odgovori

Pridobitev kartice

1.1 Kdo lahko pridobi Merkurjevo kartico zaupanja?

Merkurjevo kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let, razen podjetnik, kot ga definira ZGD-1. Samostojnim podjetnikom se Merkurjeva kartica zaupanja torej ne izdaja.

1.2 Kaj moram storiti, da pridobim Merkurjevo kartico zaupanja? 

Postopek pridobitve kartice je enostaven. Pristopni obrazec najdete na spletni strani www.merkur.si na voljo pa je tudi na informacijskih pultih v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Svetujemo vam, da obrazec poiščete na spletu, ga predhodno izpolnite in prinesete na informacijski pult v najbližji Merkurjev trgovski center. Lahko pa se odločite tudi, da za obrazec zaprosite in ga izpolnite v trgovskem centru. V tem primeru boste na glavnem informacijskem pultu v trgovskem centru prejeli obrazec, na katerega boste vpisali zahtevane podatke. Izpolnjen obrazec boste predali osebi na glavnem informacijskem pultu, ki bo vaše podatke vnesla v sistem. Sledil bo izpis in podpis Pristopne izjave. Po podpisu pristopne izjave bo imetnik dobil komplet kartic (eno osnovno in tri pomanjšane kartice). Kartica se takrat tudi aktivira in je pripravljena za uporabo. 

1.3 Imam še staro Merkurjevo kartico. Ali jo lahko še uporabljam?
Ne. Stara Merkurjeva kartica je veljala do 30. 3. 2013. V času od 23. 11. 2012 do 30. 3. 2013 ste lahko novo kartico pridobili na podlagi zamenjave s staro kartico.

1.4 Imam staro Merkurjevo kartico, na kateri sem opravil nekaj nakupov. Ali lahko dobim novo kartico in nakupe prenesem nanjo?
Ne. Ker je bila stara kartica veljavna do 30. 3. 2013.

1.5 Ali lahko uredim Merkurjevo kartico za drugo osebo (npr. za svojega bolnega očeta)?
To izjemoma lahko naredite samo ob predložitvi pooblastila, ki ga izpolni in podpiše oseba, ki vas bo pooblastila, da to opravite v njenem imenu. V tem primeru prosite za pooblastilo na glavnem informacijskem pultu in z izpolnjenim ter podpisanim pooblastilom boste lahko vse v zvezi z novo kartico uredili vi v imenu osebe, ki vam je dala pooblastilo.

1.6 Ali lahko kartico dobim in uporabljam tudi v franšiznih prodajalnah?
Ne. Kartico lahko dobite in uporabljate v vseh Merkurjevih trgovskih centrih, ne pa v franšiznih prodajalnah.

1.7 Kako izgleda Merkurjeva kartica zaupanja?
Na kartici ni osebnih podatkov imetnika (ime, priimek), temveč le serijska številka kartice, ki je obenem črtna koda, na osnovi katere uveljavljate ugodnosti. V kompletu z osnovno kartico vsak imetnik prejme tudi tri manjše kartice, ki jih lahko podari svojim najbližjim in tako se na eno kartico zabeležijo vsi nakupi. Tak način prinaša enostavnejše seštevanje nakupov.


1.8 Kakšne ugodnosti prinaša Merkurjeva kartica zaupanja?

Merkurjeva kartica zaupanja prinaša bonitete glede na višino nakupov v posameznem četrtletju. V okviru akcije Pokaži in prihrani pa imate na voljo izbrane izdelke po izjemno ugodni ceni, ob predložitvi Merkurjeve kartice. Spremljate jih lahko v aktualnih letakih ali na www.merkur.si. V prihodnje bomo nabor ugodnosti ob predložitvi Merkurjeve kartice povečevali.

1.9 Kako lahko preverjam stanje seštevka nakupov na Merkurjevi kartici zaupanja?
Stanje je razvidno na računu, če ob nakupu predložite Merkurjevo kartico. Na koncu računa se izpiše vrednost opravljenih nakupov, stanje bonitete, bonitetna lestvica ter opozorilo na konec obračunskega obdobja. Stanje nakupov lahko preverjate tudi na glavnem informacijskem pultu ob predložitvi Merkurjeve kartice.

1.10 Zakaj je na pristopni izjavi kot obvezen podatek označen rojstni datum?
S tem, ko nam zaupate podatek o rojstnem datumu, nam omogočite, da vas ob vašem prazniku presenetimo s posebnimi ugodnostmi.

1.11 Zakaj je na pristopni izjavi kot obvezen podatek označena vrsta domovanja?
Podatek, ali stanujete v hiši ali stanovanju, potrebujemo, zato da vam bomo lahko pošiljali bolj prilagojeno ponudbo, s čimer se želimo približati vašim potrebam.

1.12 Ali je GSM številka tudi obvezen podatek?
Ne, GSM številka je neobvezen podatek, je pa priporočljivo, da ga vpišete, da vas najlažje kontaktiramo v primeru dodatnih vprašanj in da vas bomo lahko o ugodnostih obveščali na enostaven, sodoben in okolju prijazen način.

1.13 Ali je e-naslov tudi obvezen podatek?

Polje e-naslov ni obvezno, je pa koristno, da ga vpišete, saj vas bomo z vašo privolitvijo preko e-naslova obveščali o ponudbi in ostalih ugodnostih za imetnike.

1.14 Ali lahko pridobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov?
Ne, v kolikor nam ne boste posredovali podatkov, ki so na pristopni izjavi označeni kot obvezni, vam Merkurjeve kartice zaupanja žal ne moremo izdati. Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov v zasebnem sektorju, kamor sodijo tudi trgovska podjetja, je opredeljena v 10. členu Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki določa, da se osebni podatki v zasebnem sektorju lahko obdelujejo, če tako določa zakon ali pa, če je posameznik v to privolil. ZVOP-1 v skladu s svobodo gospodarske pobude in podjetništva določa, da zasebni sektor lahko svobodno odloča o tem, katere osebne podatke bo zahteval od posameznika kot pogoj za sklenitev določenega pravnega posla z njim, v kolikor ni obseg potrebnih osebnih podatkov za posamezen posel zakonsko določen. Odločitev za pridobitev Merkurjeve kartice zaupanja je prostovoljna in se vedno izvrši na podlagi osebne privolitve posameznika, ki pogoje za pridobitev kartice sprejme ali, če se z njimi ne strinja, zavrne, vendar zaradi tega kartice ne bo mogel pridobiti. Kot imetnik kartice imate pravico kadarkoli zahtevati trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja, kot to določa 73. člen ZVOP-1.

1.15 Sem samostojni podjetnik. Ali lahko pridobim Merkurjevo kartico zaupanja?
Ne. Merkurjevo kartico zaupanja lahko pridobijo fizične osebe, starejše od 18 let, razen podjetnikov, kot jih definira ZGD-1. Samostojnim podjetnikom se Merkurjeva kartica zaupanja ne izdaja. Merkurjevo kartico lahko pridobite kot končni potrošnik in ne kot podjetnik. Tak način poslovanja je veljaven z aktualno davčno zakonodajo. V primeru da bi imeli kartico, ki bi se nanašala na pravno osebo, bi bilo treba zagotoviti uporabo tako pri nakupih kot pri unovčevanju ugodnosti samo s strani pravne osebe, kar pa z obstoječo vsebino Merkurjeve kartice ne omogočamo, saj je po načinu potrošnje prilagojena fizičnim osebam. Pravno je sporno tudi to, da bi fizična oseba s svojo kartico koristila bon za popust, ki ga je pridobila na podlagi nakupov pravne osebe.

Splošno o Merkurjevi kartici zaupanja

2.1 Seštevanje nakupov

Nakupi se ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja seštevajo. Zabeležimo gotovinske nakupe in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami.

Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo in izdamo bon za popust po spodnji lestvici. 

Seštevek vrednosti nakupov Bon v vrednosti
do 400,00 € prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta
od 400,00 € do 1.250,99 € 8-25 € (2 %)
od 1.251,00 € do 2.500,99 € 37-75 € (3 %)
od 2.501,00 € do 3.750,99 € 100-150 € (4 %)
nad 3.751,00 € najmanj 187 € (5 %)

Oblikovali smo štiri obračunska obdobja, ko preverimo zneske nakupov in pošljemo bon v ustrezni protivrednosti.

Obračunska obdobja so:

  • I. od 1. januarja do 31. marca, 
  • II. od 1. aprila do 30. junija, 
  • III. od 1. julija do 30. septembra,
  • IV. od 1. oktobra do 31. decembra.

Najmanjša vrednost, na podlagi katere vam izdamo bon za popust, je 400 €. Nakupe, manjše od 400 €, prenesemo v naslednje četrtletje, največ za obdobje enega leta. Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:

  • tobačnih izdelkov,
  • storitev,
  • z vgradnjo,
  • po ponudbi,
  • kartic za mobilne telefone in
  • darilnih kartic.

Bon se ne sešteva se z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Unovčite ga do dneva, zapisanega na bonu. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

2.2 Kdo lahko pridobi Merkurjevo kartico zaupanja? 
Merkurjevo kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let, razen podjetnik, kot ga definira ZGD-1. Samostojnim podjetnikom se Merkurjeva kartica zaupanja torej ne izdaja.

 

2.3 Kje in kako pridobim Merkurjevo kartico zaupanja? 
Postopek pridobitve kartice je zelo enostaven. Pristopni obrazec najdete na spletni strani www.merkur.si, na voljo pa je tudi na informacijskih pultih v vseh Merkurjevih trgovskih centrih.

Merkurjevo kartico zaupanja dobite v Merkurjevih trgovskih centrih takoj po oddaji pristopnega obrazca in jo že takoj lahko tudi uporabite.

 

2.4 Ali kartica velja, takoj ko jo dobim? 
Da. Kartica deluje, takoj ko jo prejmete.

2.5 Kje najdem serijsko število svoje kartice? 
Serijska številka kartice je vidna na hrbtni strani vaše Merkurjeve kartice zaupanja.

2.6 Zakaj sem poleg kartice dobil še dodatne tri pomanjšane kartice? 
Dodatne pomanjšane kartice vam olajšajo poslovanje s kartico. Manjšo kartico lahko npr. uporabite kot obesek za ključe in na tak način poskrbite, da imate vedno s seboj kodo, ki vam omogoča seštevanje nakupov na kartici ter koriščenje vseh ostalih ugodnosti, ki so namenjene samo imetnikom kartice. Pomanjšane kartice lahko razdelite med svoje najbližje in skupaj zbirate nakupe na eni kartici.

2.7 Ali lahko Merkurjevo kartico uporabljam tudi v drugih državah, kjer so prisotne Merkurjeve trgovine? 
Ne. Kartica je veljavna samo na območju Republike Slovenije.

2.8 Živim v tujini in redno zahajam v Merkurjevo trgovino v Sloveniji. Ali lahko dobim Merkurjevo kartico? 
Da.

2.9 Na blagajni so bile sočasno tri kartice, vključno z mojo. Nisem prepričan, da sem vzel pravo. Kje lahko preverim, ali imam pri sebi res svojo kartico?
Situacijo preverite na informacijskem pultu v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru.

2.10 Ali lahko kartico uporabljam tudi v ostalih trgovinah znotraj Merkurjevih trgovskih centrov (npr. v Lidlu, Pitarellu, Eurospinu …)? 
Ne. Kartico lahko uporabljate izključno v Merkurjevih trgovskih centrih v Sloveniji. 

Zbiranje nakupov na kartici

3.1 Ali se na Merkurjevo kartico zaupanja nalaga denar? 
Ne. Na Merkurjevi kartici zaupanja se seštevajo vaši nakupi. Ko v okviru obračunskega obdobja dosežete ustrezni znesek nakupov vam obračunamo in izdamo bon za popust, ki ga lahko unovčite ob vašem prvem naslednjem nakupu v Merkurjevem trgovskem centru.

3.2 Na kakšen način zbiram nakupe na Merkurjevi kartici zaupanja? 
Vsak nakup v Merkurju ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja šteje. Zabeležimo vse gotovinske nakupe, tudi najmanjše, in vse negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami.
Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse vaše nakupe z Merkurjevo kartico zaupanja in vam obračunamo ter izdamo bon za popust.
Nakupi se na kartici seštevajo samodejno. Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

3.3 Ali lahko stanje na kartici izvem pred nakupom? 
Da, ob predložitvi vaše kartice lahko stanje izveste na glavnem informacijskem pultu kateregakoli Merkurjevega trgovskega centra.

3.4 Do kdaj poteka obdobje seštevanja nakupov na kartici? 
Oblikovali smo štiri obračunska obdobja, ko preverimo zneske nakupov in pošljemo bon v ustrezni protivrednosti. Obračunska obdobja so:
• I. od 1. januarja do 31. marca,
• II. od 1. aprila do 30. junija,
• III. od 1. julija do 30. septembra,
• IV. od 1. oktobra do 31. decembra.

Najmanjša vrednost, na podlagi katere vam izdamo bon za popust, je 400 €. Nakupe, manjše od 400 €, prenesemo v naslednje četrtletje, največ za obdobje enega leta. Vsak nakup pri seštevkih za izdajo bona upoštevamo enkrat.

3.5 Prejel sem bon za popust. Kdaj in kako ga lahko unovčim?

Bon za popust lahko unovčite do dneva, zapisanega na bonu, ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja s številko kartice, ki je zabeležena na bonu. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:

  • tobačnih izdelkov,
  • storitev,
  • z vgradnjo,
  • po ponudbi,
  • kartic za mobilne telefone in
  • darilnih kartic.

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

3.6 Kaj moram narediti, da unovčim bon za popust? 
Do zaključka skeniranja izdelkov na blagajni prodajalki sporočite, da želite unovčiti bon za popust. Bon za popust lahko unovčite ob predložitvi Merkurjeve kartice zaupanja s številko kartice, ki je zabeležena na bonu.

3.7 Ali lahko sam izberem kolikšen del bona za popust želim unovčiti? 
Ne, unovčite lahko le celotno vrednost bona za popust ali pa ga sploh ne unovčite. Znesek nakupa z bonom mora biti večji od vrednosti bona. Vrednost bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

3.8 Kdo lahko unovči moj bon za popust? 
Bon za popust lahko unovči vsak, ki na blagajni predloži bon in Merkurjevo kartico zaupanja s številko kartice, zabeleženo na bonu. Bon ne velja za storitve, pri nakupu z vgradnjo, ne velja za nakup tobačnih izdelkov, kartic za mobilne telefone in darilnih kartic ter se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Svetujemo vam, da s prejetim bonom za popust ravnate skrbno in pazljivo.

3.9 Izgubil sem veljaven bon za popust. Kaj lahko storim?
Izgubo bona javite na e-mail kartica@merkur.si  ali pa pokličite na 04 258 80 01. Izdali vam bomo duplikat in ga poslali na vaš naslov.

3.10 Nisem prejel bona za popust, pa sem ga pričakoval. Kaj lahko storim?
Takoj, ko zaznate, da bi bili upravičeni do bona za popust (npr. ste nedavno opravili nakup nad 400 EUR), pa ga niste prejeli po pošti, to sporočite po e-mailu kartica@merkur.si ali pa pokličite na 04 258 80 01. Vašo poizvedbo bomo preverili in vam v primeru, da vam bon pripada in je neunovčen, izdali duplikat in ga poslali na vaš naslov.

3.11 Bon za popust je zapadel. Lahko uredim podaljšanje veljavnosti? 
Ne. V kolikor bona za popust niste unovčili v času označenem na bonu, vam je zapadel. Zapadlega bona za popust ne moremo obnoviti.

3.12 Ali je bon za popust možno koristiti pri nakupu vseh izdelkov in storitev? 
Bon za popust je možno koristiti pri nakupu izdelkov. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:

  • tobačnih izdelkov,
  • storitev,
  • z vgradnjo,
  • po ponudbi,
  • kartic za mobilne telefone in
  • darilnih kartic.

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur.

3.13 Pred kratkim sem kupil Merkurjeve darilne kartice. Zakaj se mi nakup darilnih kartic ni zabeležil na mojo Merkurjevo kartico zaupanja?
Vrednost darilnih kartic se na Merkurjevo kartico ne beležijo ob njihovem nakupu pač pa ob unovčevanju. V primeru, da je nakup plačan z darilno kartico, se vrednost nakupa zabeleži na kartico unovčevalca darilne kartice.

3.14 Ali moram Merkurjevo kartico predložiti na blagajni, če želim, da se mi nakup upošteva nanjo?Da, kartico morate ob nakupu predložiti. Če pa poznate številko vaše kartice, jo lahko tudi navedete. Iskanja kartice po imenu in priimku na blagajni ne omogočamo zaradi zagotavljanja varstva osebnih podatkov. Lahko pa nakup uveljavljate naknadno, če ob nakupu na blagajni navedete možnost naknadnega uveljavljanja (npr. ker MKZ kartice nimate s seboj). Naknadno uveljavljanje nakupa lahko uredite v 30 dneh od dneva nakupa na info pultu kateregakoli Merkurjevega trgovskega centra. Naknadno uveljavljanje nakupa je možno samo ob predložitvi računa in MKZ kartice.

3.15 Kartico sem pozabil doma, poznam pa serijsko številko. Se mi bo vrednost nakupa vseeno seštela k dosedanjemu seštevku nakupov? 
Da. Blagajničarki sporočite svojo serijsko številko kartice in vrednost nakupa se vam bo zabeležila na vašo kartico. Opozoriti vas želimo, da bo ta možnost na razpolago zgolj določeno prehodno obdobje.

3.16 Na spletni straneh sem odkril aplikacije, ki pretvorijo številke raznih lojalnostnih kartic v črtno kodo. Ali lahko v tako aplikacijo vnesem tudi Merkurjevo kartico, da je ne nosim s sabo in mi bo v tem primeru blagajničarka odčitala črtno kodo?
Žal v Merkurju zaenkrat še ne omogočamo, da bi se tako shranjena črtna koda lahko odčitala. V tem primeru vam bodo na blagajni vtipkali vašo številko kartice, da se bo nakup zabeležil nanjo.

3.17 Opravil sem nakup preko Merkurjeve spletne trgovine in ob tem pozabil vpisati številko svoje kartice. Se mi bo vrednost nakupa vseeno seštela k dosedanjemu seštevku nakupov?Račun bo lahko unočljiv na kartico v 30 dneh v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru.

3.18 Na blagajni mi kartica ne prime (poškodovana koda). Kaj naredim?
V kolikor je koda poškodovana, se vrednost vašega nakupa na kartico naloži s pomočjo serijske številke kartice. Nahaja se na hrbtni strani kartice. V tem primeru vam predlagamo, da na informacijskem pultu zaprosite za novo kartico. Izdali vam jo bomo brezplačno.

3.19 V trgovini želim zamenjati/vrniti blago, ki sem ga kupil z unovčitvijo MKZ bona za popust. Kako poteka proces?
Bon za popust iz naslova MKZ kartice, se pri plačilu obravnava kot popust. V primeru, ko kupec želi vrniti ali menjati blago pri katerem je pri nakupu unovčil bon za popust, ne moremo upoštevati bona za popust pri takojšnjem ponovnem računu ali dobropisu. V takem primeru, se kupcu izda ponoven bon za popust, ki ga kupec prejme po pošti, v roku 8 dni.

Pristopna izjava

4.1 Ali moram za pridobitev in uporabo Merkurjeve kartice zaupanja kaj plačati? 
Ne. Kartico prejmete popolnoma brezplačno.

4.2 Ali lahko Merkurjevo kartico zaupanja prejmem po pošti na dom? 
Ne. Kartico dobite le na naših prodajnih mestih. Kartice ni možno naročiti prek spleta ali po telefonu in je ne pošiljamo na dom.

4.3 Zakaj je na pristopni izjavi potrebno vpisati rojstni datum in ali stanujem v hiši ali stanovanju? 

S tem, ko nam zaupate podatek o rojstnem datumu, nam omogočite, da vas ob vašem prazniku presenetimo s posebnimi ugodnostmi. Vaše kontaktne podatke (npr. GSM številko) potrebujemo zato, da vas lahko o ugodnostih obvestimo na enostaven, sodoben in okolju prijazen način. Podatek, ali stanujete v hiši ali stanovanju, potrebujemo zato, da vam bomo lahko pošiljali bolj prilagojeno ponudbo, s čimer se želimo približati vašim dejanskim potrebam.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov v zasebnem sektorju, kamor sodijo tudi trgovska podjetja, je opredeljena v 10. členu Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki določa, da se osebni podatki v zasebnem sektorju lahko obdelujejo, če tako določa zakon, ali pa če je posameznik v to privolil. ZVOP-1 v skladu s svobodo gospodarske pobude in podjetništva določa, da zasebni sektor lahko svobodno odloča o tem, katere osebne podatke bo zahteval od posameznika kot pogoj za sklenitev določenega pravnega posla z njim, v kolikor ni obseg potrebnih osebnih podatkov za posamezen posel zakonsko določen.

Odločitev za pridobitev Merkurjeve kartice zaupanja je prostovoljna in se vedno izvrši na podlagi osebne privolitve posameznika, ki pogoje za pridobitev kartice sprejme ali, če se z njimi ne strinja, zavrne, vendar zaradi tega kartice ne bo mogel pridobiti.

Kot imetnik kartice imate pravico kadarkoli zahtevati trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja, kot to določa 73. člen ZVOP-1.

Sprememba podatkov

5.1 Pred kratkim sem se poročila, prevzela možev priimek in se preselila. Kje lahko spremenim svoje podatke? 
Svoje osebne podatke lahko spremenite, tako da se v najbližjem trgovskem centru oglasite na informacijskem pultu ter izpolnite ustrezen obrazec. Najkasneje v roku 15 dni od oddaje obrazca bodo vaši podatki spremenjeni.

5.2 Kartico bi prenesla na drugo osebo. Kako to naredim? 
Prenos kartice na drugo osebo ni mogoč. V kolikor kartice ne želite več izpolnite obrazec Izstopna izjava. Druga oseba lahko kartico pridobi z izpolnitvijo pristopnega obrazca na informacijskem pultu.

5.3 Imetnik kartice je pokojni: kako spremenim imetnika? 
Prenos kartice na drugo osebo ni mogoč. Svetujemo vam, da počakate na zaključek obračunskega obdobja in na morebitni prejem bona za popust. Po unovčitvi bona za kartico preminulega izpolnite obrazec Izstopna izjava ter na informacijskem pultu izpolnite nov pristopni obrazec za morebitnega novega člana.

Nadomestilo izgubljene kartice

6.1 Izgubil sem Merkurjevo kartico zaupanja. Kaj moram storiti, da dobim novo? 
Izpolnite obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite na vseh prodajnih mestih. Na osnovi izpolnjenega obrazca boste takoj prejeli nov komplet kartic (osnovno in tri pomanjšane), na katero se vam bo prenesel seštevek dosedanjih nakupov. Od tega trenutka dalje bo veljala le nova kartica, stara pa bo postala neaktivna. Prav tako postanejo neaktivne tudi vse pomanjšane kartice, zato vam svetujemo, da jih zavržete ter nadomestite z novimi. Enak postopek velja tudi v primerih poškodovane ali uničene kartice (osnovne ali pomanjšane).

6.2 Ukradli so mi kartico, na kateri imam precej visok seštevek dosedanjih nakupov. Kako jo lahko prekličem? 
Če so vam kartico ukradli, to ne predstavlja nobene škode. Izpolnite obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice, ki ga dobite na informacijskih pultih vseh prodajnih mestih. Na osnovi izpolnjenega obrazca boste takoj prejeli nov komplet kartic (osnovno in tri pomanjšane), na katero se vam bo prenesel seštevek dosedanjih nakupov. Od tega trenutka dalje bo veljala le nova kartica, stara pa bo postala neaktivna. Prav tako postanejo neaktivne tudi vse pomanjšane kartice. 

6.3 V kolikšnem času postane kartica neaktivna? 
V trenutku blokiranja kartice postane neaktivna.

6.4 Ali lahko dobim še eno kartico z enako črtno kodo za družinskega člana? 
Ne, duplikata osnovne kartice oz. pomanjšanih kartic ne izdajamo.

6.5 Izgubil sem pomanjšane kartice. Kaj naj naredim? 
Svetujemo vam, da nosilec kartice zaprosi za novo kartico in se tako izognete morebitni zlorabi. Izpolnite obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice, ga oddajte v najbližjem trgovskem centru in prejeli boste novo osnovno kartico in tri pomanjšane kartice.

Odjava

7.1 Ali lahko prekinem imetništvo Merkurjeve kartice zaupanja? 
Imetništvo Merkurjeve kartice zaupanja se lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov prekine. Izpolnite obrazec Izstopna izjava, ki ga dobite na informacijskem pultu v vseh Merkurjevih trgovskih centrih. Z izstopom se vsi vaši osebni podatki izbrišejo v roku 15 dni, prav tako pa se izbriše tudi seštevek vseh nakupov na vaši kartici.

7.2 Ali se lahko odjavim od kakršnegakoli pošiljanja promocijskih ponudb?
Da, kadarkoli lahko pridete na glavni informacijski pult izbranega Merkurjevega trgovskega centra, kjer zahtevate trajno ali začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja. V tem primeru vam bomo pošiljali zgolj ugodnosti, ki vam pripadajo iz naslova vaših nakupov, npr. bon za popust.

7.3 Ali bom o odjavi kartice naknadno obveščen in na kakšen način? 
Ne. Podpis izpolnjene Izstopne izjave se šteje kot dokončen.

Obveščanje

8.1 Kako bom obveščen o aktualnih ugodnostih? 
O aktualnih ugodnostih imetnike Merkurjeve kartice zaupanja redno obveščamo v letakih, kot tudi na spletni strani www.merkur.si in drugih medijih. Tiste, ki ste nam posredovali svoj e-naslov, GSM številko in dovolili obveščanje, pa bomo obveščali tudi po teh kanalih komuniciranja.

8.2 Kako pogosto mi boste pošiljali e-sporočila? 
Z vašim dovoljenjem vas bomo preko e-naslova obveščali o ugodnostih in popustih približno dvakrat tedensko.

Osebni podatki

9.1 Zakaj na Pristopni izjavi potrebujete moje osebne podatke? 
Vaše osebne podatke potrebujemo za aktivacijo kartice, nadaljnjo ustrezno uporabo kartice in koriščenje ugodnosti, vezanih na imetništvo kartice. Z vašo privolitvijo vam bomo glede na vaše osebne podatke lahko poslali tudi vam prilagojeno ponudbo.

9.2 Ali lahko dobim kartico brez posredovanja osebnih podatkov? 
Ne, v kolikor nam ne boste posredovali tistih osebnih podatkov, ki so na Pristopni izjavi označeni kot obvezni, Merkurjeve kartice zaupanja žal ne morete dobiti.

9.3 Kaj se zgodi, če vam posredujem napačne podatke? 
Osebnega dokumenta pri izdajanju Merkurjeve kartice zaupanja ne preverjamo. Kot pa lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja, s podpisom Pristopne izjave zagotavljate, da so vaši osebni podatki točni. 

9.4 Kako naj vem, da moji osebni podatki ne bodo zlorabljeni? 
V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, smo zavezani skrbno čuvati osebne podatke, ki nam jih zaupate. Zagotavljamo vam, da je vsakršna bojazen o zlorabi odveč in nam lahko popolnoma zaupate.

9.5 Zakaj moram pri dodajanju ali spremembi podatkov ponovno izpolnjevati obrazce?
Za vsako spremembo osebnih podatkov, kar je tudi samo vpis e-naslova, potrebujemo vaš podpis. Tako se izognemo kakršnimkoli zlorabam in lažnim spreminjanjem, dodajanjem podatkov, kar je predvsem zaščita za vas.


Splošni pogoji

Preberite splošne pogoje poslovanja za imetnike Merkurjeve kartice zaupanja

1. Merkurjeva kartica zaupanja (v nadaljevanju: MKZ kartica) 
1.1 MKZ kartica prinaša imetnikom dodatne ugodnosti, ki jih lahko koristijo v trgovskih centrih Merkur na območju Republike Slovenije.

2. Imetnik MKZ kartice 

2.1 MKZ kartico lahko brezplačno pridobi fizična oseba, starejša od 18 let, razen podjetnik, kot ga definira Zakon o gospodarskih družbah ZGD-1 (v nadaljevanju imetnik).

2.2 Posamezna fizična oseba lahko pridobi le eno MKZ kartico. Fizična oseba z istimi podatki (ime, priimek, naslov, rojstni datum ...), kot jih že ima obstoječi imetnik kartice, nove MKZ kartice ne more pridobiti.

3. Izdajatelj 

3.1 Izdajatelj in lastnik MKZ kartice je družba MERKUR trgovina, d.d., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo (v nadaljevanju: Merkur).

4. Splošni pogoji poslovanja 

4.1 Za pridobitev in uporabo MKZ kartice veljajo ti Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice, ki so objavljeni na spletni strani www.merkur.si. Splošni pogoji poslovanja za imetnike MKZ kartice so dostopni tudi v vseh trgovskih centrih Merkur.

4.2 Merkur si pridržuje pravico do spremembe ter dopolnitve teh Splošnih pogojev poslovanja. Imetniki MKZ kartic bodo o vseh spremembah teh Splošnih pogojev poslovanja obveščeni na spletni strani www.merkur.si. Spremembe Splošnih pogojev poslovanja zavezujejo imetnike MKZ kartice po preteku 8 (osmih) dni od dne objave.

5. Uporaba

5.1 MKZ kartico lahko imetnik uporablja v vseh trgovskih centrih Merkur. Seznam trgovskih centrov je objavljen na spletni strani www.merkur.si. Uporaba MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.

5.2 Imetnik lahko MKZ kartico uporablja za nakup blaga na vseh prodajnih mestih, navedenih v točki 5.1, v količinah, omejenih za gospodinjsko porabo.

5.3 MKZ kartice ni mogoče uporabiti ob nakupu, ki ga opravijo pravne osebe.

5.4 Izraz MKZ kartica se v teh Splošnih pogojih poslovanja uporablja za komplet kartic v plastični obliki - osnovna kartica in 3 manjše kartice, ki jih kupec pridobi ob prevzemu MKZ kartice. Imetnik lahko ugodnosti MKZ kartice uporablja ob predložitvi osnovne ali manjše kartice. Osnovno ali manjše kartice v plastični obliki, bone za popust s črtno kodo, kupone s črtnimi kodami prodajnih akcij iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja, lahko imetnik na lastno odgovornost v uporabo posreduje tudi drugim izbranim osebam, pri čemer Merkur ne prevzema odgovornosti za uporabo osnovne ali manjše kartice v plastični obliki, bonov za popust s črtno kodo, kuponov s črtnimi kodami prodajnih akcij MKZ kartic prinosnikov.

6. Pridobitev MKZ kartice 

6.1 MKZ kartico je mogoče pridobiti tako, da prijavitelj v trgovskih centrih Merkur (v nadaljevanju: prijavna mesta) posreduje podatke, ki se vnesejo v sistem ter nato izpiše Pristopna izjava. Pridobitev MKZ kartice v franšiznih prodajalnah Merkur ni mogoča.

6.2 MKZ kartico je mogoče pridobiti le pod pogojem, da prijavitelj družbi Merkur posreduje naslednje obvezne osebne podatke: spol, ime, priimek, rojstni datum, država, podatke o prebivališču in podatek o vrsti domovanja ter hkrati dovoli zbiranje ter uporabo podatkov o nakupih v Merkurju. Merkur bo navedene podatke uporabljal za namene obveščanja o novostih poslovanja, prilagojeni ponudbi in posebnih ugodnostih ter za namene proučevanja nakupovalnih navad in neposrednega trženja.

6.3 Pridobitev MKZ kartice je možna le pod pogojem, ko je prijavitelj osebno prisoten.

6.4 Prijavitelj lahko pridobi MKZ kartico tudi, tako da izpolni obrazec Vloga za pridobitev MKZ kartice, ki ga pridobi na spletni strani www.merkur.si, ga natisne, izpolni ter osebno prinese na katerokoli prijavno mesto. Prineseni podatki se vnesejo v sistem, sledi izpis Pristopne izjave.

6.5 Po oddaji podpisane Pristopne izjave prijavitelj prejme komplet MKZ kartic.

6.6 Komplet MKZ kartic vsebuje kartico v plastični obliki s črtno kodo ter 3 manjše kartice s črtno kodo.

6.7 MKZ kartica se aktivira ob prvem skeniranju na blagajni samo v trgovskih centrih Merkur. Podatki o imetniku kartice bodo v roku 30 (tridesetih) dni zabeleženi v računalniški sistem, pod pogojem, da so rubrike s Pristopne izjave skladno s točko 6.2 pravilno izpolnjene.

7. Osebni podatki

7.1 Kupec s svojim podpisom na Pristopni izjavi dovoljuje, da lahko Merkur ob izdaji kartice preveri vse podatke, navedene na Pristopni izjavi, in jih elektronsko obdela. Kupec odgovarja, da so vsi posredovani podatki na vseh obrazcih, povezanih z izdajo in uporabo MKZ kartice, resnični in točni. Merkur ne odgovarja za posledice neresničnih podatkov.

7.2 Merkur bo kot upravljavec osebnih podatkov vse osebne podatke iz točke 6.2 teh Splošnih pogojev, kot tudi neobvezne podatke na Pristopni izjavi, sam ali prek pogodbenega obdelovalca osebnih podatkov, obdeloval in hranil v skladu z zahtevami veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov.

7.3 Merkur bo osebne podatke z obrazcev, ki jih bodo imetniki MKZ kartic izpolnili ter posredovali Merkurju v zvezi z lastništvom MKZ kartice, povezoval s podatki o nakupih. Vsi podatki bodo hranjeni v bazi podatkov v družbi Merkur in/ali pri njenih pogodbenih obdelovalcih osebnih podatkov. Podatki bodo redno analizirani ter segmentirani na način, da bo obdelovalec podatkov oblikoval več skupin imetnikov kartic s podobnimi lastnostmi (npr. segmentacija glede na demografsko strukturo, segmentacija glede na vrsto bivališča itd.), ki bodo izbrane in določene glede na trenutno postavljene kriterije, ki so lahko bodisi demografski bodisi transakcijski. Merkur bo kot upravljavec podatkov, ki jih bo imetnik MKZ kartice posredoval Merkurju na Pristopni izjavi oz. drugih obrazcih, to je osebne podatke (spol, ime, priimek, rojstni datum, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, e-naslov, GSM številko, vrsta domovanja) uporabljal tudi za namene ponujanja blaga ter storitev (neposredno trženje).

7.4 V primeru, da imetnik MKZ kartice zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja, mora izpolniti obrazec Vloga za trajno oz. začasno prenehanje uporabe osebnih podatkov za namen neposrednega trženja, ki ga pridobi na prijavnih mestih ali na spletni strani www.merkur.si. Upravljavec osebnih podatkov je dolžan v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek e-naslova) obvestiti imetnika MKZ kartice, v kolikor je to zahteval.

7.5 Imetnik MKZ kartice, ki ne želi prejemati posebnih ponudb, se lahko odjavi od vseh oblik obveščanja (domači naslov, e-naslov, GSM).

8. Ugodnosti 

8.1 MKZ kartica omogoča imetniku kartice različne ugodnosti, ki so navedene na spletni strani www.merkur.si ali se z njimi seznani na prodajnem mestu, oz. jih prejme na domači naslov, e-naslov ali GSM.

8.2 Ugodnosti iz naslova Merkurjeve kartice zaupanja ni možno pridobiti, kadar gre za plačilo predračuna vgradnje, ponudbe, akontacije, plačilo varščine, ob nakupu tobačnih izdelkov in nakupu darilnih kartic Merkur ter drugih akcijah ali aktivnostih, kjer je to posebej opredeljeno.

9. Sprememba podatkov

9.1 V primeru, da se pri imetniku MKZ kartice podatki, ki jih je posredoval na Pristopni izjavi, spremenijo, je dolžan imetnik spremembo podatkov sporočiti v roku 30 (trideset) dni od nastale spremembe. To stori na vseh prijavnih mestih s posredovanjem spremenjenih podatkov. Na podlagi teh podatkov se izpiše obrazec Vloga za spremembo podatkov, ki ga imetnik podpiše. Spremembo podatkov lahko imetnik kartice, v kolikor je pozvan s strani Merkurja, sporoči tudi preko klasične pošte na naslov: MERKUR trgovina, d.d., Cesta na Okroglo 7, 4202 Naklo, Slovenija.

9.2 Spremenjene podatke bo Merkur upošteval najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni od dne prejema spremembe.

10. Menjava kartice in prenos dobroimetja ter drugih ugodnosti 
10.1 V primeru izgube, uničenja ali poškodbe kartice se imetniku na prijavnem mestu izpiše obrazec Vloga za nadomestilo izgubljene kartice. Po oddaji podpisanega obrazca prejme imetnik nov komplet MKZ kartic, ki nadomesti star komplet. Nova MKZ kartica se aktivira ob prvem skeniranju na blagajni.

10.2 Zabeleženi nakupi s prvotne MKZ kartice se najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni prenesejo na novo MKZ kartico. Stara MKZ kartica preneha veljati.

10.3. V primeru, da je MKZ kartica imetniku na kakršenkoli način odtujena, Merkur ne prevzema odgovornosti za koriščenje ugodnosti MKZ kartice s strani tretjih oseb.

10.4 Novo kartico, ki nadomesti staro, je mogoče izdati le istemu imetniku. V primeru, da imetnik kot podatke za novo kartico, navede podatke druge osebe, Merkur izda kartico novemu imetniku.

11. Odjava oz. prenehanje članstva 
11.1 V primeru, da želi imetnik MKZ kartice odjaviti kartico, se mu na prijavnemu mestu izpiše obrazec Izstopna izjava, ki ga pridobi na vseh prijavnih mestih, ki ga podpiše.

11.2 Po posredovanju obrazca Izstopna izjava na prijavnem mestu se lastništvo kartice ukine, vsi pridobljeni podatki o imetniku MKZ kartice pa se izbrišejo iz sistema najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni od dneva odjave.

11.3 Neizkoriščene ugodnosti, ki so bile naložene na MKZ kartici v trenutku odjave, pa se izničijo.

11.4 Ob odjavi oz. prenehanju članstva, imetnik ne more več uporabljati ugodnosti iz 13. točke teh Splošnih pogojev poslovanja.


11.5 Upravljavec v svojih evidencah pridobljene podatke hrani še 6 let od dneva odjave.

12. Veljavnost MKZ kartice
12.1 MKZ kartica velja do preklica s strani Merkurja ali do izpolnitve podpisa Izstopne izjave s strani imetnika MKZ kartice.

13. Koriščenje ugodnosti
13.1 Na MKZ kartico bomo zabeležili vse gotovinske in negotovinske nakupe, nakupe na obroke in nakupe s plačilno-kreditnimi karticami, z upoštevanjem izjem navedenih v točki 8.2.

13.2 Brez predložitve MKZ kartice ali navedbe njene številke Merkur nakupa na MKZ kartico ne more zabeležiti. Lahko pa imetnik nakup uveljavlja naknadno, če ob nakupu na blagajni navede možnost naknadnega uveljavljanja (npr. ker MKZ kartice nima s seboj). Naknadno uveljavljanje nakupa lahko imetnik uredi v 30 dneh od dneva nakupa na info pultu trgovskega centra, kjer je opravil nakup. Naknadno uveljavljanje nakupa je možno samo ob predložitvi računa in MKZ kartice.

13.3 Oblikovali smo štiri obračunska obdobja: od 1. januarja do 31. marca; od 1. aprila do 30. junija; od 1. julija do 30. septembra; od 1. oktobra do 31. decembra.

13.4 Ob koncu vsakega obračunskega obdobja seštejemo vse nakupe, zabeležene na MKZ kartico, jih obračunamo in izdamo bon za popust (v nadaljevanju bon) po spodnji lestvici.

Seštevek vrednosti nakupov Bon v vrednosti
do 400,00 € prenesemo v naslednje obdobje, največ za obdobje enega leta
od 400,00 € do 1.250,99 € 8-25 € (2 %)
od 1.251,00 € do 2.500,99 € 37-75 € (3 %)
od 2.501,00 € do 3.750,99 € 100-150 € (4 %)
nad 3.751,00 € najmanj 187 € (5 %)

13.5 Bon se pošlje imetniku MKZ kartice, ki ga lahko uveljavi pri nakupu izdelkov v katerem koli Merkurjevem trgovskem centru. Prejeti bon ni unovčljiv pri nakupu:

  • tobačnih izdelkov,
  • storitev,
  • z vgradnjo,
  • po ponudbi,
  • kartic za mobilne telefone in
  • darilnih kartic.

Bon se ne sešteva z ostalimi kuponi oz. boni. Bon ni unovčljiv v franšiznih prodajalnah in Spletnem centru Merkur. Merkur ne odgovarja za posledice, v kolikor bona ne unovči imetnik.

13.6 Znesek nakupa z bonom mora biti večji ali enak od vrednosti bona. Vrednost unovčenega bona se ne šteje v vsoto nakupov za naslednje obračunsko obdobje.

13.7 Bon je možno unovčiti do datuma navedenega na bonu. Po tem datumu unovčenje ni možno.

13.8 V primeru višje sile ali tehničnih težav, ki ovirajo nemoteno delovanje računalniškega oz. telekomunikacijskega sistema, Merkur imetnikom za čas sistemskih motenj žal ne more zagotoviti koriščenja ugodnosti iz naslova MKZ kartice.

14. Zlorabe
14.1 Merkur kot izdajatelj kartice ni odgovoren za morebitne zlorabe MKZ kartice in ni dolžan preverjati identitete kupca.

15. Komuniciranje 
15.1 Merkur bo imetnike kartic o svojih novostih, ugodnostih ter anketah obveščal prek kontaktov, ki jih bodo posredovali imetniki kartic. Z imetniki kartic, ki so tuji državljani, pa bo Merkur komuniciral izključno prek e-naslova ali mobilnega telefona.

16. Reklamacije 
Bon za popust iz naslova MKZ kartice, se pri plačilu obravnava kot popust. V primeru, ko kupec želi vrniti ali menjati blago pri katerem je pri nakupu unovčil bon za popust, ne moremo upoštevati bona za popust pri takojšnjem ponovnem računu ali dobropisu. V takem primeru, se kupcu izda ponoven bon za popust, ki ga kupec prejme po pošti, v roku 8 dni.

17. Končna določba 
17.1 Morebitne spore med imetnikom in izdajateljem rešuje pristojno sodišče v Kranju.

November, 2017     MERKUR trgovina, d.d.


Kontakt

Imate v zvezi z Merkurjevo kartico zaupanja vprašanje, predlog, pohvalo ali pripombo? 

Zaupajte nam:

  • na tel. št. 04 258 80 01 (vsak delavnik od 7.30 do 15.30)
  • po e-pošti
Nazaj na vrh Nazaj na vrh
Primerjalnik izdelkov:
Dodaj v košarico
Kategorije izdelkov

Košarica

Izberite svoj najbližji trgovski center

Za izbran trgovski center vam bomo samodejno prikazovali zaloge.

Zdravo

Ste že nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Prijava

Še niste nakupovali v Merkur spletni trgovini?

Ustvarite račun in nakupite hitreje.
Ob registraciji si lahko ustvarite tudi kartico MERKUR Zate, s katero si zagotovite dodatne prihranke.

Registracija

Zaloga v trgovskih centrih

Prikaz zalog je informativne narave. Točen podatek dobite v izbranem trgovskem centru.

Brezplačna pomoč pri nakupu
Brezplačna pomoč pri nakupu
080 88 01
Kuhinja
Kopalnica
Gradnja in obnova
Vrt in okolica
Prazniki
Ne spreglejte

Seznam želja